| Stäng

Support

Behöver ni hjälp med någon av våra produkter? Använd information på denna sida för att lösa och rapportera problem.

Länkar markerade med kräver inloggning. Om du är kund hos oss men saknar inloggning, kontakta oss så hjälper vi dig.

Manualer

Referensmanualen för SiteBase innehåller detaljerad information om SiteBase och dess moduler: beskrivning av standardformulär och -rapporter, hantering av dokument, konfiguration och administration, etc.

Öppna SiteBase-manualen

SiteSymbol kan användas fristående från SiteBase, och har därför en egen manual.

Öppna SiteSymbol-manualen

Felsökning

Vår kunskapsdatabas uppdateras regelbundet med information och lösningar för vanliga problem. Om du stöter på ett problem eller fel kanske lösningen finns där.

Gå till felsökningsdatabasen

Felrapportering

Kan du inte hitta lösningen till ett problem? Använd vårt ärendehanteringssystem så försöker vi hjälpa er så gott vi kan.

Tänk på att välja rätt produkt när du rapporterar ett ärende, och försök beskriva problemet/felet så noggrant som möjligt. Det är viktigt att din e-postadress är korrekt angiven för att du ska få information när vi följer upp ärendet.

Rapportera ärende

Övriga frågor

För övriga supportfrågor, kontakta oss.